Onsdag

Onsdag. varit en bra dag.
Städdag, städade två timmar, tvättade.
Corrin kom och hämtade upp mig. Åkte till Whitford och käkade lunch.
:) mysigt. Åkte sen hem till mig, började kolla på The perfect storm.
Himlans bra. Ska kolla klart den imorgon tänkte vi ;)
Gick och hämtade kids tillsammans, glada ungar över att Corrin var med mig.
Han lekte med kidsen, jag plockade undan och skypade med mammsen, <3

Annars inget speciellt idag. Jag fixade käk som vanligt på Onsdagar.
Korvgryta med tagliatelle. :) Mums. 
Kunde dock inte äta så mycket för fick väldigt ont i magen/äggstockarna när jag lagade mat
så fick bli litegrann bara. 
Ska försöka fixa läkartid tills imorgon. Ringa och höra direkt imorgon bitti,
så ska Corrin följa med mig. Sen ska vi även försäka fixa ett medicare kort.
Gör så att jag får tillbaka pengar efter varje läkarbesök. Kan ju jag behöva !!

Nu tänkte jag läsa en stund och sen sova.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0