Nämen.

Fredag, äntligen.
Veckorna går så fort så jag hinner inte med.
Det var precis helg, men nu är det helg igen, underbart ! :D
Jag älskar det.

Iaf, idag åke jag in till stan och träffade Sophia och Vibeke.
Käkade sushi, underbart, och gick sedan och gjorde lite shopping.
Blev idag 2 tröjor, typ farfars tröjor. Kostade endast 35 kr, så varför inte.
Behöver långarmad nu när det är så svinkallt ute. Muhaha.

Strosade sedan runt lite innan jag drog hem.
Hem och hämta kids från skolan.
Chilla, sedan tog jag Hayley till simningen.
Inge av tvillingarna idag eftersom dom åkte på födelsedags party
hos Alicia's "boyfriend" ... :D Haha.

Fixart med Hayley nu, duschat, käkat.
Ska snart bege mig till jobb och jobba mellan 7-11pm-
sen blir det att ta taxi hem till älsklingen och vara där hela helgen, wiho! :)
Love it ..


NU måste jag dra.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0