Money money.

Jag vill ha mer pengar, men jag vill inte ha mer jobb.
Låter detta klokt, nej, men det är sanningen.
Kanske får söka mer jobb, eller helt enkelt säga till mig chef jag vill ha mer timmar.
Pengar ska bli mitt förnamn, eller kanske efternamn, vad tycker ni?
Från och med nu tänker jag iaf spara pengar. Inom, låt säga, 10 veckors tid ska jag ha nått 2000 $ på mitt konto,
så att jag slipper oroa mig för det senare. Puh, hur ska detta gå?

Jag är sjuk. Legat i sängen hela hela dagen. Gick endast upp för att göra
flickorna redo för skolan. Startade tvätten. Somnade.
Hängde upp tvätten och gick sen och sov igen. 
Alltså inget spännande idag. 
Slapp städa, slapp laga mat.
Tror jag tänker städa imorgon, få det gjort. Åka till affären för måste fixa lite grejer.
Födelsedagskort, nya deo. Hämta ut pengar från medicare.
Får se om jag kan göra detta imorgon.

Nu ska jag sova. Min halsont börjar gå över, men förkylningen tar över istället. 
Fast, hellre förkyld än halsont. Jadå. Believe it or not, i helgen blir det inget party.
Jobb, myshelg, fotboll. Jadå.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0