Midsommar.

Midsommar i Sverige.
Jag är i Australien. Jag vill ha nypotatis med dill, sillamacka, jordgubbar osv.
Ät för mig med, snälla. 

Vädret är inget att hurra för- här alltså.
Blåser as mycket just nu, dom säger att det ska komma skurar,
och risk för thunderstorm. Vi får väl se.

Skulle blivit utgång idag.
Men jag har ont i magen och känner verkligen inte för att gå ut och festa.
Blir att ligga hemma hos älskling och somna tidigt.
Jobba imorgon 12-20 :) Kommer vara mycket att göra då det bara kostar 5$
för att hämta upp pizza imorgon, och vi har speciella beställningar tydligen.
Vet inte, men jag kommer nog få köra som en idiot. :( Ser inte fram emot det, men det är pengar.

Har alltså bara latat mig i sängen idag.
Åt lite lunch, duschade. Väntar nu på att springa till skolan
och hämta upp kidsen. Ge dom snacks, packa undan deras skolgrejer.
Jag tar dom till simningen idag, sen har jag endast duscharna kvar att göra,
sen jävlar tar jag helg ifrån tjejerna. Det tar på krafterna att jobba de få timmar jag gör,
eftersom jag börjar varje dag med att skrika och skälla och bråka med dom.
Det är inte kul, och jag har ingen energi kvar. 
Idag kommer Pauline hem, så hoppas det blir ordning och reda här hemma ! :)

Om man ska leta fram lite varma kläder,
ser hur det blåser ute och jag vill verkligen inte gå ut. =/
Men måste man så måste man.




Fin midsommarbild på mig. ( Eftersom jag redan firat midsommar detta året. )


Glad midsommar, var rädda om er, och drick snapps för mig med, <3

Kommentarer
Postat av: Lotta Nylund

Hej hej vad kul din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet läsa dina poster igen. :p Ha en bra dag (:

2011-07-01 @ 20:37:09
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0