Lördag

Jag avskyr när folk beter sig som 15, när dom i själva verket faktiskt är äldre.
Bara för att jag gör en sak, MÅSTE dom göra exakt samma, för annars är det orättvist.
Varför kan inte jag göra någonting, utan att det ska bli orättvist,
utan en massa bråk?. 
Att först lova en sak, sen bryta det löftet, för annars blir det orättvist.
Jag hatar det. Och jag hatar personen i fråga som gör såhär, därför det får mig att tvivla.
Gör jag rätt, är det orättvist, ska jag ens bry mig?!
Jag orkar inte med personer som inte kan hålla ett löfte, som alltid måste ändra sig,
bryta löftet, göra helt tvärtemot planerat. 
Jag orkar inte med drama.


Idag ska jag med Pauline till ett "sexparty". Sexleksaker o sådära ni vet ;).
Haha. Dricka vin och ha trevligt. 
Och jag tänker inte bry mig om någonting annat. 
Det ni.


Jag hoppas detta är slutet på den onda cirkeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0