Innesittar dag

Regn, regn, regn.
Men vad förväntade jag mig. Dom har varnat med regn och storm hela veckan,
KUL.
Så när vi vaknade imorse vid 5am, regnade det och blåste rött ljuvligt. NOT.
Dock vaknade jag av att Corrin flyger upp ur sängen, känner sig runt,
och hittar ..... EN SILVERFISK. Hur äckligt är inte det?!
Hur fan kom den dit, och hur fan lever dom jävla sakerna.
Haha. Sicket fenomen.

Åkte hem och sov igen tills Corrin ringde och väckte mig.
10.30 var han på väg hem ifrån jobb.
Eftersom han jobbar utomhus på bygge, får dom inte jobba när det är regn. 
Han gjorde inte många knop alls, så han åkte och hätmade mig.
Åkte hem till han igen, käkade frukost/brunch kanske?
Tittade tv, mös, köpte lunch, tittade film: LÄS SOMNADE.

Väckte upp han senare och mös lite till framför tv'n och
sen åkte jag hem.
Har relaxat här hemma med familjen, badade kidsen,
käkade god middag, tittat på australia got talent och sen nu vår show vi ser
varje Tisdag: Winners and Losers. Tycker faktiskt ni ska se den ;)

Anyway. Nu kanske ni alla vill veta vad det är jag funderat
på så länge, och som jag faktiskt nu kan berätta.
JO, det är så här att jag har bestämt för att flytta ifrån min familj.
Jag ska vara kvar tills slutet av September sen beger jag mig till
min pojkväns hus. Ska jobba , spara pengar och försöka resa runt lite.
Men mest spara pengar så att jag kan leva loppan hemma i Sverige under jul/nyår ;D
Jag berättade det för min värdmamma idag, har ju varit hur rädd som helst för detta,
men det gick bra.
Dock kommer dom inte bli av med mig, icke sa nicke. Jag kommer hälsa på mellan varven och
leka av mig lite ;) Lite på det.

Nu är klockan mycket och jag ska nog sova. 
Kanske läser några sidor innan jag kollapsar ( hoppas jag, eftersom även jag somnade innan idag). 

Ha det fint,

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0