Flitig.

Vaknade upp och mådde mycket bättre.
Fortfarande as förkyld, men mådde inte pyton.
Sov nog gott inatt. :)

Fixade kidsen, som vanligt med massa skrik och tårar.
Efter jag droppat av dom gick jag hem och städade.
Hela huset, sen efter det satte jag igång med att baka en morotskaka.
Så god ser den ut. Satte precis in den i kylen med glasyren på topp.
Får bli efterätt efter middagen ikväll.

Kollat Eclipse. Somnade under andra halvan av filmen.
Haha, lite trött, men älskar den filmen, så inte det som var felet.
Hämtat kids. Kollade Grey's med Pauline. Himla bra avsnitt, dock vet jag vad som händer ;)

Nu ska dom snart till simning och jag ska passa på att
duscha och fixa mig inför jobb. Jobbar 7-11pm ikväll.

Imorgon blir det Corrin tror jag. 
Får se vad vi hittar på. 
Söndag footy. Yeah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0