Flipflop

Vad jag älskar att jag springer runt med
flipflop såhär på vintern ocg fryser lite smått om fötterna,
men ändå tar jag inte på mig strumpor och skor. Hm.,
Förklaring : Jag är i aussie, inte ska man gå med strumpor då. HAHA:


Ska ta mig in till stan idag. Jag är SKIT trött,
men det ska gå. Har precis kollat upp buss och tåg, ska ta bussen
till tåget för första ggn idag. Önska mig lycka till så att allt går som jag vill,
för annars kanske jag kommer hem för sent för att hämta tjejerna,
INTE LYCKAT ... Och inget som får hända iheller.

Bussen går 10.55 gissar jag på, så kilar dit om ca en timme.
Ska göra vid mig lite, klä på mig och sådär.
Sen blir det en stund med Holly och Nina i stan. :)
btw, det är regnväder idag igen. Vadå mysigt att sitta på ett cafe hela dagen och mysa.


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0