Bästaste

Min pojkvän är bäst.
Varje söndag vaknar jag av att han har gjort frukost åt mig ute på grillen.
Ögg, bacon och korv.
Rostad macka med ägg och bacon på, avokado sidan om och grillad tomat.
MUMS.
Anledningen till att jag sa det just nu är för att jag är dö hungrig.

Helgen gick fin fint.
Fredags var det jobb. Hem och sov. Åkte till Corrin vid lunchtid.
Vi gjorde lunch, mös och hade en bra dag. Grillade på kvällen.
Massa kött, grillspett och korv. Jag gjorde sallad att ha till :)

Söndags var det footy.
Åkte med familjen.
Härlig match, vi vann såklart !! :)

Mötte upp Corrin efter, gick och tog några öl.
Åkte hem, käkade god soppa och grillad sandwish.
Somnade :)

Hem imorse.
Varit och handlat med Pauline, varit hos doktorn.
Allting är under kontroll.

NU ska jag jobba med kidsen,
käka och dra till Corrin.

En snabb update här ja.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0