Awesome weekend.




Riktigt bra helg.
Lördagens party med Pauline var great.
Hade dock inte ätit något så full blev man, men det insåg jag inte förrän
dagen efter. Haha- men bara till att börja dricka igen, för Söndagen innebar
midsommar party i Sub. Jag , Corrin och hans syster Karis satt och drack där hemma
vid poolen i solen innan vi drog till stan. Blev massor med drinkar, skratt, dans, tårar.
Perfekt kväll. Full i hatten blev man. Kom hem vid 2am, jag stannade uppe med Karis
i hennes säng med massa öl, tjejsnack och mys. Klockan 6 på morgonen gick jag till babe i sängen och somnade.

Vi sov hela Måndagen men åkte hem en snabb runda för att duscha kidsen
sen tillbaka för att äta pizza med babe. Somnade dö tidigt igår, skönt.
Vaknade imorse dö tidigt, mådde skit.
Ont  halsen och hostar. Åkte hem vid 10 tiden. Somnade en stund på soffan,
sen nu sitter vi och tittar barbie filmer, därför att Katie är också hemma sjuk idag.
Film & mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0