All the lovers

Sitter här i min säng och myser.
Nyduschad, påklädd och redo för dagen.
Men vad händer?

Är ledig 2 timmar till.
Sitter och tittar jobb och lägenhet och drömmer mig bort,
Undrar om det faktiskt bara är en dröm eller om det kommer bli verklighet.
Det är kallt, jag fryser. Dricker te för att värma upp mig.

Helgen är snart här. 
Mycket trevligt.
Blir att åka till älsklingen imorgon. 
Sova där och sen hem när jag vaknar på Lördag.
Fixa mig inför 8 timmars arbete.
Sen hem till älskling igen. Mysa.
Söndag nalkas det party. Lunch i Fremantle för att fira Karis som fyller 21 på Måndag.
Lunch + driinkar, sen får vi se vart kvällen slutar. OM den slutar.
Mys hela Måndag med baby. 

Så om jag inte uppdaterar i helgen vet ni vad jag pysslar med. :)
Sen efterlyser jag lite skypesamtal.

Julia Falk, snarast!
Maria Klockare, snarast !
Sofia Berg, snarast!
Syrran, snarast!

Bege er in på skype mina nära och kära.
Jag saknar er, och behöver råd.

Tjing. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0