12-8

Vaknade ganska tididgt imorse då Corrin's mamma väckte mig 
för att min mobil var död, alltså inget alarm.
Åkte hem för att sova vidare och även ställa alarmet på väckning.
Varit uppe och käkat frukost, fixa mig och är nu redo för jobb.
8 timmar står på schemat och jag dör bara jag tänker på det.
Låt det gå fort, snälla. 
Vet att de 3 första timmarna är jag o butiken, men sen är jag nog ute på vägarna.
Jag ber om att folket här ute inte är lata idag och inte vill ha pizza förrän efter 8pm.
Snälla?!

Förövrigt har jag panik för jag har ingenting att ha på mig 
imorgon. Vi ska på lunch+drinkar imorgon och fira Karis 21års dag.
Får väl bli typ jeans och en topp. Ska nog gå bra eftersom vädret inte är på topp.
Spöregnade igår konstant i flera timmar, hela natten okså dessutom.
Hoppas nu att det håller i sig idag och imorgon.

Nej, måste springa och fixa det sista innan jobb.
Ha det fint alla,

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0