Tröttaste dagen på länge

Jag är så jävla fruktanvärt trött idag. Sov dåligt inatt, och haft en låååång dag med flickorna.
Städ-dag idag, och flickorna är hemma så det blir att tvinga dom hjälpa till, men det gjorde dom faktiskt.

Har inte mycket att berätta, ska laga mat senare idag, sen tänker jag däcka väldigt tidigt.



Fick en kommentar av en Maria.
Hon frågade hur jag och Corrin träffades och vad hans föräldrar tycker om att jag ska flytta in.

Jag och Corrin träffades ute på en club, inte för att vi klickade direkt, men vi fortsatte prata
och träffades igen och fortsatte sen träffas. Så var det med den saken.
Att jag ska flytta in där. Jadu, hade jag flyttat in om hans mamma inte velat?!
Självklart frågade vi hans mamma innan vi ens kom på tanken att jag skulle flytta in,
och hon sa självklart ja direkt.  Detta är bara tills vi åker hem till sverige, sen när vi kommer tullbaka ska vi flytta till egen lägenhet. Så ca 10 veckor!. 

Så var det med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0