Torsdag och det är sommar

Vi har en perfekt dag idag. Soligt, ganska varmt ute.
Det är skönt.
Jag och flickorna åkte och simmade innan idag. Lekte hóch hade oss tills vi fick nog.
Då gick vi till cafeterian och åt mina smärgåsar jag hade gjort + att jag köpte lite pommes till dom. :)
Duschade dom  ( slipper jag nu ikv :D wiihoo ) och körde hem.
Vi har haft vilostund nu, kollade Barbie film. Jag somnade, typ, men är så fruktansvärt trött nu.
Jag vill bara lägga mig ner och döö, så trött är jag.

Plockade precis undan tvätten, hängde upp handdukarna jag tvättade som vi använde idag. 
Jobb ikväll igen. Kollade schemat igår och jag jobbar tydligen Söndag också. Bara ledig Lördag.
Puh. :( Jag som vill slappa på Söndag. Ajja.

Kanske tar ungarna ut en runda snart i det fina vädret, leka lite på lekplatsen eller så.
Som sagt, helst vill jag bara dö.

Någon som kan ge mig ett nytt jobb?



Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0