Pain in my ass

Jag måste gå och lägga mig,
men först tänkte jag säga att jag kommer ha 3 jävligt jobbiga dagar,
så om jag inte uppdaterar så mycket, förlåt mig.
Ha barnen från 7-5pm sedan jobb mellan 6.30 och uppåt de 3 närmsta dagarna.
Innebär mellan 12-15 timmar jobb per dag nu. 
Jag gråter nästan av att tänka på det. Jag vill inte, men jag måste.
Måste ha pengar. Måste spara.

Jag åkte på Söndagsfrukost med Corrin idag, ja på en Tisdag.
Det var så gott, och jag åt så mycket att jag inte orkade äta något annat på hela dagen,
men fick ändå tvinga i mig lite middag på kvällen, vid 7.
Sen åkte vi till en outlet där dom har massor med kläder, och rätt så billigt.
Ja kom hem 90 dollar fattigare, och kläder rikare.
Inte nog med det så väntar jag på mitt paket som ska komma hem till mig snart,
men ytterligare några plagg kläder.
Nej, nu måste jag spara mina pengar, för såhär blir man inte rik.
1500 på 12 veckor, bara till att sätta igång. =/

Nu ska jag hoppa i säng. Trött som en gris.
Puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0