Ooooppppssss.

Efter att alla mina kramper gått över så har jag mått mycket bättre idag.
Har dock tagit värk tablett var 4e timme, för har fortfarande mensvärk.
Annars har jag inte gjort mycket.
Kollat tv med kidsen, suttit vid datorn.
Kollat kläder på en hemsida som har as snygga kläder, och är as billigt.

Badade kidsen, kollade igenom deras hår.
Käkade middag, sen åkte jag och Pauline och kvällshandlade.
Inget roligt, bara mat osådära.

När vi kom hem så hade jag firtfarande uppe den klädeshemsidan.
OJ. Jag råkade handla lite kläder.
Snart kommer 5+1 plagg hem till mig. :D
Handlade typ 4-5 olika tröjor/toppar + ett jätte fint halsband.
Allt detta för ENDAST 50*7kr. Vad blir det, 350 kr? Inte ens det, för det kostade 46$.
Skit billigt ju :) Så glad. Eftersom det var på super rea, så var där as mycket som var slut i den storleken jag vill ha den i. Typiskt. =/ Menmen.

Nu får jag inte handla mer för jag måste spara.
Måste ha minst 2000$ sparade i slutet av September.
När jag flyttar till Corrin måste kontot stå på 2000$.
Det ni. Endast för att jag ska kunna paya en biljett hem i slutet av October kanske.
Vill spara så mycket som möjligt, så att när jag är hemma över jul/nyår/min födelsedag har jag pengar att göra massor massor med älskade.
Ska bli så kul, jag längtar. Men så länge njuter jag av att vara här,.
Eftersom jag måste spara pengar, så söker jag mer jobb. 
Ska på arbetsintervju på Söndag. Det ni. Tänker inte säga vad det är för jobb, säger
OM jag får det. Söker hela tiden. Hade velat säga upp mig från mitt pizzeria jobb, men
jag behöver pengarna. Får stanna där iaf tills jag flyttar. Ajja, bara till att bita ihopa när man går dit,
göra sitt jobb, sen snabbt hem och slappna av. 

Nu ska jag lägga mig i min säng, kanske läsa lite, och försöka somna.
Imorgon blir det jobb hela dagen/kvällen/natten/morgonen. Blirgod mat, film och mys. Corrin kommer över. <3


Godnatt.
Puss på er. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0