Nytt jobb

Jag måste berätta, även om klockan är mycket och mina ögon vill stänga sig.
Tänk er gammaldax vis. Rullband, man lägger sakerna där och låter dom rulla till nästa person som
i sin tur gör något med grejen. Så är mitt nya jobb. Smörgåsar, baguetter m.m, rullar på bandet och vi lägger på sallad, grönsaker, rörer osv. Och det går snabbt duu. Haha. 
Ja gammaldax, men ganska så effektivt. Annorlunda och roligt. Jag gillade det ändå.
Även om min rygg är knas efter idag. ;) Får bli lite starkare om jag ska palla detta jobb, ryggen då alltså.

Men nu måste jag hoppa i säng, för jobb som gäller kl caaa 7 imorgon bitti?!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Är nyfiken, hur träffades du o Corrin?

Vad tycker hans föräldrar om att du ska flytta in, han bor väl hemma?



Kram!

2011-07-19 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0