Men vänta, snart är det helg igen. :D

Inte bara jag som tycker tiden går fort,. Jag vet jag tjatar om detta, men jag förstår det inte. 
Min kära vän Holly sade innan: Shit, snart är Tisdag över, fan snart helg igen :D.
Det är så jävla sant. Tiden går fooooooort.
OM 45 dagar flyttar jag, börjar ett nytt liv med min man. Kärlek.

Idag har jag bara handlat lite med mamman till vårat julparty och julbak.
Kollat film och sovit. Varit med barnen och jobbet kväll.

IMorgon blir det städ och sen kolla Australia's got talent, som jag missade idag.
Typ final nu ju. ;)

Annars inget roligt att skriva om.
Saknar min pojkvän. BARA Onsdag och Torsdag kvar, sen får jag träffa honom.. WIHO.


NU ska jag sova, för mina ögon vill inte vara öppna längre.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0