Låt denna dagen gå snabbt.

Fredag. Jag älskar Fredagar. Idag är inget undantag, även om jag jobbar fram tll 10pm ikväll. 
Jag är sjukt trött. Jag vet inte varför, då jag faktiskt sovit ca 8 timmar. =/
Ungarna är iallfall påklädda och färdiga med sin frukost- försöker få dom att borsta tänderna och
sen vid 9am ska vi köra till en inomhus lekplats, där jag kan sitta på cafe't och dricka kaffe medans
dom leker några timmar.
Inte allt för ansträngande. Men jag vill att tiden ska gå fort. :(

Jag ska försöka ta några bilder, har någon bild ifrån igår också som jag kan lägga in senare idag.
Somnar snart här vid datorn, kanske bäst att gå och fixa töserna lite till.

Skriver och lägger in bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0