KIWI

Jag och Holly hade en konversation angående New Zealand människor.
Deras smeknamn är Kiwi.

Holly - jag visste inte att Kiwi kommer ifrån New Zealand.
Jag- Det gör den inte heller.
Holly- Men varför kallas dom då för Kiwi's?
Jag- Jag vet inte, men jag tror inte det är frukten Kiwi dom kallas så efter. Eller?!
Holly- Men det borde det vara, ehhh, eller..?!


Idag.

Holly - Nu vet jag varför dom kallas för Kiwi's. Dom har ett djur, typ ett nationaldjur som kallas så.
Jag- Jag sa ju att det inte var frukten Kiwi.
Holly- smarta svenskar!!
Jag- Det är du som är blond.. 


Nu låter detta kanske inte så jätte roligt här, men koncersationen vi hade var ganska
lång, och det handlade endast om New Zealand people och deras Kiwi, vad det nu än var för något.






Holly - här har du din KIWI. HAHAHAHA, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0