Jul-bakning

Det är regningt, stormigt, blixtar och dunder.
Alltså en perfekt innedag, men gud vad jag hatar åska och blixtar. :(
Vilken tur att jag snart ska köra och hämta Holly på tågstationen och sen
jäklar ska vi baka lussekatter.
JA, lite lustigt, men vi ska ha juk-party här hemma på Lördag, så jag måste bidra med något svenskt?!
Varför inte lussekatter, det är ju så gott. ( Hoppas vi att dom blir, goda )

Jag är dö trött idag. Satt barnvakt till 11.30pm igår kväll, somnade lite innan 1, och upp 7 imorse.
Inte jätte roligt, men vad gör man. Tjänade 20 dollar mindre än vad jag gör på en vecka här,.
Så man säger ju inte nej !. 

En intervju imorgon, check! Jobbar sista dagen för helgen, sen jäklar ska jag hem
till älskling som jag inte sett på hela veckan. Karis ska förga mitt hår, och vi ska kanske fixa med
extensions ;) WOOOP.

Måste rusa och hämta Holly nu, skriver mer senare :D
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Ellie

Juk-party!! Have fun ;)

(Och hoppas lussebullarna blir bra :D Hittade du jäst? )

2011-07-28 @ 12:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0