Jag älskar helger.

Jag längtar till de dagarna då jag jobbar fulltid på dagen.
Sådär 8-5 typ. Så är man trött på kvällarna och slocknar direkt. 
Just nu jobbar jag dag + kväll. Dock inte alltid och inte mycket. 
Jag vill ha mer. Jag hoppas, hoppas på det här andra jobbet. Möte på Tisdag :D

Imorgon blir en hel dag igen. Jobb med töserna, sen direkt jobb på pizzerian.
Jobbar från tjaaa, låt säga 7.30am till 10pm. Sen ska jag dö i sängen och på Lördag 
får jag äntligen träffa min älskling igen.
Dock är det bara Lördag + lite av söndagen, sen jävlar är det jobb igen på Söndag.
Skönt man är ledig Måndag, Tisdag dag iaf, vet inte ännu om jag är ledig kvällen.
Ska inte klaga, jag behöver jobba för att få pengar till alla mina resmål.

Såhär ser det ut

Biljett till Sverige i October: ca 2000 dollar
Melbourne-Sydney?
Kryssning upp norr?
Bali i December: ca 700 ( beroende på hur mkt jag ska slösa på 3 dagar ).

Det enda som är säkert är typ Sverige och Bali. Behöver spara MINST 1500 hem till sverige också, dollar då alltså. :) JUst nu ligger jag på 300 dollar typ ;) HAHA. + 250 som kommer ifrån skatteverket snart .. 
Kanske får sätta fart. 

Det där extra jobbet kan komma jävligt lägligt.. 



Nu dör jag i säng. Puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0