jag alskar helg

Efter denna veckan med massor med jobb och stad och allting,
sa bara alskar jag helg. Jag somnade 8.30 i Fredags och jag sov 15 timmar.
I Lordags var jag saaa utvilad.
Nar Corrin kom hem fran jobb sa akte vi in till stan for att luncha med tjejerna.
Trevligt. Var dar inne nagra timmar sen lamnade vi tjejerna hemma, och vi akte hem.
Hade date night pa kvallen. Middag plus bio. Mysigt!
Idag ar det dax for football. Vi ska snart in och dricka ol och kaka lunch typ.
Corrin och hans syrra gar til matchen medans jag och Holly stannar och dricker ol pa puben.
Later ratt bra tycker jag.
Jag har fargat mitt har rott. Jatte rott, men jag alskar det.
Ska visa er en bild.
Ser ni hur rott det ar?
Wiihooo.
Alskliiiing

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är inget fel på färgen,jag tycker om det,puss och kram mormor

2011-07-24 @ 16:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0