It's done, and Im ready

Intervjuerna gick jätte bra.
Första var mer som ett möte. Dom gick igenom allt om företaget, jobbuppgifter, löner osv.
Jag stannade efteråt för en intervju, vilket gick jätte bra. Dom ringde upp min referens ( Pauline )
och ringde sen mig igen. Dom ville jätte gärna anställa mig för jag var perfekt för jobbet, MEN
det närmsta jobbet dom hade ledigt var ca 1 timmes körning iväg från mitt hus, vilket är föööör långt borta.
Både dom och jag var ledsna över detta, men dom ska ringa mig så fort dom får in något ledigt närmre mig. 
Skönt att dom gillade mig iallfall och ville ha mig, det är jag glad över, :)

Andra jobbet var inte riktigt en intervju. Han sa , jag har detta jobbet åt dig, lönen är detta, vill du provjobba först?!
Jag antar att jag har jobbet om jag vill ha det, men jag ska iallafall provjobba ikväll. 
Mina arbetstider kommer att vara ( om jag tackar ja ) Måndag - Torsdag mellan 8pm-11pm.
Alltså kvällsjobb, men det passar mig utmärkt eftersom jag har kidsen på dagarna.
Dock är det en nackdel för jag inte kommer träffa Corrin på veckodagarna, men vi har åtminstonde helgerna.
Sen när jag väl flyttar in där så söker jag något annat heltidsjobb och jobbar dag istället. 
Jobbet i köket är i 10 grader, det är ett kallt kallt rum, så jag ska ha varma byxor oxh varm tjocktröja, sen får jag kläder där att dra på över. Vad jag ska göra är i princip att lägga på pålägg/grönsaker på mackor, baguetter, rolls,.
Lätt som en plätt. Detta får jag 140 kr i timmen för. 
Inte helt fel.

Ska fortsätta leta dags jobb, men tills dess duger detta. :):)


Nu ska jag ta en liten nap, för jag är trött och ja som sagt så ska jag jobba ikväll. 
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0