FRIDAY

Jag har väntat på denna dagen hela veckan. Jag älskar Fredagar.
Innebär pojkväns-mys och ledig helg. Eller ja, ledig fram till Söndag kl 8pm.
Veckan har gått rysligt fort. Minns förra helgen som om det var igår, eller ja, jag minns ju inte allt sådär,
men minns att det var helg ;). Haha. 

Idag var en jobbig morgon. Jobbiga ungar, skrikiga och gjorde inte alls som 
jag bad dom. =/ Jag borde spela in mig själv och sätta på repeat, 
för jag får ont i halsen varje morgon.. 

Efter jag lämnat ungarna gick jag och lade mig igen.
Jag kom hem sent igår från jobb då jag jobbade över lite,
och somnade väldigt sent. Trött som ett helt ålderdomshem.
Upp efter en timme eller så, smink på och kläder,
Sen begav jag mig till min arbetsintervju.
Det var en intervju angående ett assistentjobb till en liten pojke på 7 år,
men andningssvårigheter. Han är liten för sin ålder då han föddes för tidigt,
och har andra komplicationer pga detta.
Detta mltet tog 1 timme, sen körde jag räser, jaaa räääseeer, till
shoppigcentret för jag behövde köpa hårfärg ( ska färga om det, i samma färg )
köpte även sushi till lunch. Inte ätit sen 8 imorse och min mage kurrade fruktansvärt.

Sushin var super god!!!!. Jag snabbade mig hem för var tvungen att vara hemma 2, 
då Murray behövde bilen. 
Hemma nu, har ätit och tar det nu lugnt innan jag ska hämta barnen från skolan.
Blir att jobba ca 45 minuter innan dom beger sig till simskolan.
Ska jag packa litegrann och FAKTISKT lägga in bilder på min blogg. 

När kidsen kommer hem blit det att dusha dom, sen ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN
får jag träffa min älskling. Jobbigt att vara ifrån varandra hela veckorna,
men bara 6 veckor kvar. Dör :(

Nu blir det facebook'a lite ;)
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0