Flytt datum

Fick veta idag när jag beger mig härifrån.
Detta sker antingen Fredagen den 9e september, eller Lördagen den 10e December.
Jag TROR det sker Lördagen, för jag hade velat ha en sista mysig hemmakväll med familjen på
Fredagen med middag o sådära, och sen kan Corrin hämta mig och mina väskor efter jobb på Lördagen.
Iallafall är sista jobbedagen Fredagen den 9e. 
Detta innebär 7 mer veckor i detta hus, 7 veckor med tjejerna. Låt oss ha en kanonbra sista tid tillsammans.
Det kommer absolut inte bli det sista av allt, bara just i detta hus, som deras au pair. 
Jag trodde jag hade mer tid, men icke.

Vad jag nu har att fixa är, hm nytt mobilnummer, skriva om CV, ut och ragga nytt jobb,. 
Gärna heltidsjobb under dagen tack! :) VI måste köpa en ny garderob också.
Vi har iallfall 7 veckor på oss.

Jag har haft en skön, slapp hemmakväll och är på väg att gå och lägga mig.
Nej, jag jobbade inte, för är så äckligt trött på det jobbet, så vill inte ens gå dit. 
Imorgon kväll gör jag dock min sista kväll där, 2.5 timmar. Kan väl stå ut.

Nej, sängen kallar. Jag är svinigt trött. Ska läsa lite så att mina ögon dör och jag somnar.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: milla

kom hem den 9 september,!

2011-07-24 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0