First done, one to go

Jag är sjukt dålig på att uppdatera under helger.
Jag orkar inte, och har inte tid. Vill inte skriva massor på Corrin's dator,
funkar bäst på min svenska!

Helgen var iaf kanon. Jag jobbade i Fredags kväll, sen åkte jag hem
till älskling och sov. Väckte han lite och låg och pratade innan han fick gå tillbaka
till söms. Sen somnade även jag.
Vaknade tidigt Lördag morgon då Corrin skulle till jobb. 
Jag somnade om när han stack och vaknade sen vid 11 tiden. Så skönt att få sova ut.
Åkte hem och lämnade bilen. Städade här hemma och packade. :)
Corrin hämtade mig  strax därefter och vi åkte och handlade Subway till lunch. :)
Så gott.

Åkte hem och vilade. Slappade halva dagen tills vi bestämde oss för att gå ut. Jag ville inte, men köra Corrin tvingade mig. 
Drack öl, gjorde vid oss. Luke kom och vi förfestade lite , sen drog vi vidare till Holly och tjejerna
för förfest där istället. Tog taxi in till Northbridge och skulle in på ett ställe. Alla kom in utan Corrin för dom tyckte han druckit för mkt, vilket han INTE hade, men vakter är vakter!. Han , jag och Luke gick till nästa ställe, där dom sade samma sak. Vi köpte en flaska vatten och gick tillbaka, men denna gång släppte dom inte in oss pga att dom tyckte Luke kunde ha andra skor på sig?! men VA?! Rätt cp, jag sa till vakten: Men du har exakt likadana skor på dig.... Han svarade: hmmmmm ja jo, men jag jobbar.. Ajja.
Vi drog vidare, Holly kom och mötte upp oss. Vi drog till en annan club som faktiskt släppte in oss.
Väl där blev det drinkar och sådär, tills vi åkte hem för jag mådde skit. Hade mått skit hela dagen, kunde inte ens dricka mina drinkar, så vi drog hem. Kom hem och spydde, jätte härligt. NOT.
Bevis på att jag inte ville gå ut, nästa gång kan inte Corrin tvinga mig. Muhaha. 

Blev en lugn söndag, trodde vi. Drog till The Saints vid 3pm tiden kanske. Drack öl, drinkar. Kom hem vid
8pm jääääätteeee kalas, däckade direkt i sängen tills jag vaknade några gånger på natten för toalettbesök.
Hmm. Lugn helg nästa?!

Lugn Måndag. Sängen hela dagen bakis!!. Åkte hem, duschade kidsen, tillbaka till Corrin för maut.
Köttbullar och potatismos och brunsås. Så gott och svenskt!!!-.

Idag, Tisdag. Snart är veckan slut igen ;) Var precis på en arbetsintervju. Gick kanoners, tror jag :) Haha.
Verkade så iallafall. Hemma en liten stund tills det är dax för nästa arbetsintervju.
ÖNska mig lycka till. Jag vill ha båda jobben så att jag kan spara pengar .. :D 
We'll see we'll see.

Annars händer inte mycket idag. Kanske träffa Holly idag. Lugn och skön kväll står på listan.
Jobbar resten av veckan, så inte Corrin förrän Fredag. =/ Oh well. 

Nu lite lunch. Uppdatering senare om min andra intervju.
Later. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0