Det går bra nu !

Jag lever idag.
Helgen var galen. Lördag var galen.
Började med att jag jobbade till 12 ungefär då föräldrarna kom hem efter sin festnatt.
Corrin hämtade mig. Vi flyttade möbler har hemma hos honom och sedan blev det en liten nap på det.
Åkte sen och handlade grillmat och hämtade Holly.
Kom hem och fixade oss, drack öl, grillade och hade en mycket bra kväll.
Massor med öl, spel och sen drog vi till staden.
Dansade, drack ännu mera, käkade kebab och drog hem och började efterfesten. :)
Vi var så fulla, att när jag vaknade på morgonen sa var jag fortfarande full, och frågade Holly:
Vad fan hände igår? HAHA. Mycket bra kväll, det tackar vi för ! :)
Sondagen var jag inte människa, jag mådde pyton.
Låg i sängen hela hela dagen, åt Burger King till frukost, och åkte sen vid 6 och jobbade 2 timmar.
Hem igen till älskling och åt kina mat, sen hopp i säng.
Idag har vi varit på Ikea och handlat lite lampor, ljus, och Ikeamat.
Väntar på att golvfixarkillarna ska dra så att vi kan flytta tillbaka alla möbler igen och fixa rätt i rummen.
Ska snart dra hem och duscha barnen och sen tillbaka hit.
Jag fick precis ett samtal ifrån ett jobb jag har sökt. Typ hemtjänstjobb, men lite annorlunda än vi har i Sverige.
Hon frågade massor med frågor, sen ska jag gå på ett informationsmöte nästa vecka. Sen får vi se efter det.
Hade varit dö bra. Kan jobba Måndagar, Tisdagar och sen mellan skoltider de andra dagarna. Någon helg också kanske. Väldigt bra.
Nu tjatar Corrin om att jag inte ska skriva en hel Novel, så nu får jag sluta skriva.
Uppdaterar senare någon gång.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0