Åh äntligen helg.

Jag vet, jag tar ut segern i förskott, har ju ändå en dag kvar att jobba.


Idag, Torsdag, har vi haft en bra dag. Dock är jag trött som ett rent helvete, 
för denna människa sover jätte jätte dåligt.
Kan inte somna, och OM jag somnar i tid, vaknar jag efter en stund och kan inte somna om.
Sover ca 4-5 timmar varje natt, upp tidigt med kidsen och ha dom hela dagen lång,
imed att det är skollov.

Idag låg jag i soffan lääänge innan jag hade lite energi till att resa
mig och fixa frukost. Kidsen ville inte riktigt heller komma igång med dagen.
Vi åkte iaf till shoppingcentret för vi trodde där skulle vara aktiviteter för barn, 
men vi hittade inga!
Vi åt lunch istället sen körde vi hemmåt, men icke körde vi hem, vi körde till parken och lekte ett bra
tag innan vi åkte hem. 
När vi kom hem så tittade dom film, jag färgade mitt hår.
Nu undrar ni, vad för färg. JO, det ska jag berätta. RÖTT.
Jag ska ta en bild imorgon och visa er, det är rött mina vänner. Ganska rött.
Tror dock färgen kommer lägga sig lite.

Imorgon ska vi åka och simma igen.
Sen äntligen, äntligen är jag ledig och kan sova ut..
Lördag ska vi på dejt, middag + bio.
Söndag footy och ÖL.

Nu ska jag slängs mig i sängen och hoppas på att somna.
God natt. 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0