08.07.2011


Äntligen Fredag. Jag har väntat på denna dagen hela veckan.
Jag älskar Fredag. Ofta innebär det att jag jobbar på pizzerian, 
Men inte idag. Idag/ikväll/inatt har jag barnen medans föräldrarna går på fest 
och sover på hotel. Det gör mig ingenting, det ända som suger är att jag kommer bli väckt runt 7.730 tiden imorgon bitti av kidsen. Så måste gå upp, men sen kan jag slänga mig i soffan med dom innan det är dax för frukost och grejer. 
Så idag blir det simning, hyra film, duscha kidsen, köra ut och hämta upp mat. Kolla kidsfilm,
äta gottor och sen slänga ungarna i säng så att jag kan få ha lite mys med min man. 
Han kommer direkt efter jobb idag och ska vara med oss shela dagen/kvällen.
Längtar.

Annars har jag haft en bra morgon. Fortfarande lite ont i magen, men det går.
F>ixade barnen tillsammans med Pauline denna morgon då hon tar dom till skolan
idag och stannar där en stund. Jag däremot, ska snart krypa ner i sängen igen och
drömma sött en liten stund till. Har ingenting planerat att göra idag under tiden
ungarna är i skolan, så det blir väl bara att ta det lugnt.

Jag satt uppe igårkväll och sökte massa jobb. Tror jag skickade in 4-5 ansökningar.
Får väl se om jag har någon tur. Hoppas kan man iallafall.
Tänkte även skriva in lite mer i mitt CV idag, och skriva ut ett par av dom,
så att jag kan gå ut nästa vecka med fler. Tänkte på köpcentret
och på köpcentret där COrrin bor.





Önskar att det var denna sängen jag kröp ner i .. :) 
Tjing. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0