Tisdag

Tisdag, och jag trodde att jag mådde bättre när jag vaknade.
Första känslan var: Jo jag mår okej. Andra känslan var ( När jag hade varit uppe och gått ) Nej fan, jag mår skit.
Jag hostar som en gnu. Jag har ont i bröstet/lungorna. Jag orkar inte gå till doktorn. Men om jag vaknar och mår skit imorgon så ska jag ringa doktorn. Punkt slut. 
Jag är ledig idag så jag har varit med min älskade Holly. Pratat, tittat film/tv. Hon gav mig en gourme lunch = nudlar.
Kom hem för 20 minuter sedan. 

Vad gäller det här jobbet jag pratade om förut så har jag ingen aning om vad som händer.
Jag har inte hört något från dom, så jag har iaf fortsatt söka jobb. Imorse sökte
jag några jobb, bland annat ett cafe jobb i Subiaco. Efter 45 minuter så hade dom mejlat tillbaka om
en intervju tid. Wiho. Heltid cafee jobb hade jag älskat.
Dessutom ringde ett annat företag mig idag också, och gav mig en tid till ett möte.
Så, Torsdag har jag ett, och Fredag har jag ett. Önska mig lycka till.
Jag vill ha cafe jobbet. 

Annars händer inte mycket i livet just nu. Söker jobb, 4 veckor kvar här.
Jobbar kväll. Sparar. Försöker hitta biljetter till sverige.
Så ja. 
Ska vila en stund nu för är väldigt trött.

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0