Nytt jobb??

Tisdag. Skönt. Snart är denna dagen slut också. Onsdag, snart helg.
Idag sov jag väldigt längre. Tror jag vaknade vid 11.45. Så skönt. Körde hem till älskling
igår kväll efter jobb. Kollade lite tv innan jag somnade. Vaknade en stund imorse när Corrin
gick upp till jobb, låg lite i hans famn innan jag vände mig om och somnade igen. Min älskade <3

Var på arbetsintervju idag vid 2 tiden. Typ gruppboende för äldre, sånt jag redan gjort innan.
Såg väldigt mysigt ut och jag tyckte det lät väldigt bra. Lönen är kanon.
Jag hoppas att jag får det. Tror jag får veta det imorgon efter dom ringt mina referenser.
Dom har tyå 4 olika pass, morgon, eftermiddag x2 ( två olika) och sen kväll och natt.
Dom sammarbetar med ett annat ställa så personalen jobbar på båda ställena för att arbeta
upp sina timmar. Hon sa att dom hade ca 30 timmar i veckan åt mig. Det ena stället hade massa nattskift åt mig också. Jag hoppas. Håll era tummar. :) Får jag detta slutar jag mitt nuvarande jobb, Wiho.

Efter detta körde jag hem, handlade zuccini inför imorgon, då jag ska laga mat.
Tittade mina mejl, vilade. Är sjukt trött öven om jag sovit ca 10-11 timmar. =/ 
Och nej, jag har inte sovit för mycket!

Imorgon jobbar jag inte kväll, jo det gör jag, men inte på mitt kvällsjobb utan jag
ska sitta barnvakt. Corrin kommer efter jobb, äter lite och myser innan han ska hem och sova.
Nej, han fick inte sova här, fråga mig INTE varför =/ 
Glad jag får träffa han iallfall då jag inte såg han alls förra veckan, vilket sög rätt rejält.

Ska åka till jobb om en halvtimme, hade hoppats på att få prata med Corrin innan dess.
Är mätt som en gris då jag nyss åt middag. Hade gärna kunnat somna direkt nu faktiskt istället
för att jobba. Men, jobb ger pengar. 

Nej, har väl inget annat intressant att säga, så jag beger mig härifrån nu.
Ha det fint,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0