Jag är lättad

Du vet den känslan man har i fingertopparna när någon gör dig förbannad,
den känslan har jag varje dag. Jag vill bara slå skiten ur någon/något.
Det är en jobbig känsla, för du kan inte direkt göra någonting åt det.
Tur att det bara är 14 arbetsdagar kvar.

Ja 14 arbetsdagar kvar. Jag har 30 dagar kvar i detta huset.
Det kommer gå snabbt. Snart är det helg igen. :)
Det glädjer mig att veta det,. Jag ser fram emot att avsluta detta kapitlet i mitt liv,
och börja ett nytt tillsammans med mina nya familj.
Att flytta hem till älskling ska bli så underbart. 
Kunna göra vad jag vill, när jag vill.
Sova med älskling varje natt ( förutom när jag då jobbar natt ).

För ja, jobba natt. Jag har fått jobbet på äldreboendet/hostel och kommer att börja
min träning nu dessa veckorna som är kvar, och sen efter 9e september, jobbar
jag ca 30 timmar i veckan. Morgonpass, eftermiddagspass, kvällar, nätter.
Ja, olika varje vecka, varje dag. :) Men massor med pengar blir det.
Så lättad att veta att jag går från ett jobb till ett annat. Inte behöva sitta hemma och
söka som en galning, inte ha pengar och vara deprimerad. Nej, jag är glad.
Båda jag och älskling har fått nya jobb, ;D

Idag har jag fixat polis clearence papper. Jag har fixat ett annat papper jag behövde ha underskrift på.
Efter jag hade gjort det åkte jag och handlade lite sushi till lunch. :)
Så gott. 

Nu ska jag fortsätta planera, räkna, och kolla biljetter hem.
Jag kan inte vänta på att få åka hem, är så redo att komma till Sverige och hälsa på.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: bella

Hej hej, Hoppas allt är bra, kolla gärna in min blogg där jag skriver om mitt liv som modell i New York, :) Kram Bella,

2011-08-10 @ 08:40:50
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis till jobbet=) vad kul... Längtar tills du/ni kommer hem till sverige så du får träffa lovisa... Hon var en månad när du åkte och om 6 dagar blir hon 6 månader....

2011-08-10 @ 15:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0