iPhone

Sen jag fick min Iphone, en vecka sedan, har jag helt glömt bort att blogga.
Förlåt.
Det har nog inte hänt så jäkla mycket, jag minns inte. Tiden springer iväg, jag vill bara att det ska vara
den 9 September nu. Jag har ingen ork att vara här längre. Jag är ledsen att säga det, men jag är helt förbi
det här barnsittar stadiet. Jag orkar inte. Jag är så jävla frustrerad varje dag, och jag vill inte mer.
Bara 22 dagar kvar. Ja, jag räknar.

Jag har fått ett nytt jobb på ett äldreboende. Jag har hunnit jobba 2 dagar, och hunnit komma in i det hela.
Jag har även slutat på mitt kvällsjobb för det blir helt för mycket att jobba dag + kväll. 
Jobbar nu 15 dagar i rad, eller ja, kaske inte nu7 längre när jag slutade mitt kvällsjobb, men jag jobbar ganska konstant nu. Men jag får väl vara glad, för det blir ju pengar av det. Dock lider mitt förhållande lite och mina vänner.
Men det ska jag ta igen nu på kvällarna :D Var hos älskling igår kväll och tog igen lite förlorad tid, så vi kommer ikapp. 

Idag blir det att åka in till city, shoppa och äta lunch med tjejerna + Corrin när han har lunchrast. 
Jag vill köpa ett par nya jeans, för det behövs, sen kanske skor?!
Vi får se. 

Har varit super förkyld väldigt länge, men är äntligen "frisk". Dock har jag nog bihålsinflammation för hela
min vänstra sida av ansiktet gör jätte ont, dunkar och är lite svullet.
Ska nog ringa doktorn imorgon, vi får se hur jag mår ;)

Ska gå och göra vid mig nu.
Vi hörs.
PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0