I got nothing.

Inte mycket att berätta om idag.
Var i skolan med tvillingarna till lunchtid,
sen ville jag åka till shopping-centret men Murray hade tagit bilen.
Så jag gjorde mig en omelette och en sandwish.
Satte igång " Just like heaven" men pausade den efter ca 20 minuter då jag somnade.
Har dö ont i halsen och hostar, så jag tror jag har en förkylning på gång.

Hämtade kidsen. Fixat tvätt, grönsaker m.m. 
Badat kidsen och nu väntar jag på mat. Ska duscha och sen till jobb.
Yay, helg imorgon och det firar vi med öl?! Ingen aning, men kanske.
Film och mys med Holly och Amelia imorgon dag iaf, tror jag. 

Förresten. Min favorit, Jack Vidgen vann australia's got talent detta året. NI borde youtuba honom för han är grym.
Kolla bara hans första audition med Whitney Houston med: I got nothing. Fyfan. Så bra Så bra.


Nej, duschen nu va.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0