Förlåt!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag har glömt min blogg.
Jag lovar att jag ska bli bättre. ( Jag hoppas jag kan hålla mitt löfte , men ska göra mitt bästa )

Vad har hänt?

Jag har börjat jobba på mitt nya jobb och allting känns bra.
Dock måste jag idag åka och köpa nya byxor, för jobb tillåter oss inte att ha jeans, inga demin plagg
överhuvudtaget, inga vanliga toppar osv. Man ska vara "fin klädd". Så jag ska ut och leta efter svarta
kontorsnisse byxor. Annars är allting bra på jobbet. Jag har en svensk tant, ha tänka sig.
GUllig är hon, men nog bara för att hon är svensk!
Jag tjänar VÄLDIGT bra med pengar, vilket inte är helt fel. Spara, spara!.

Jag har tillbringat mycket tid med min älskade Holly. Galet vad jag tycker om henne.
Även med min älskade Sister-in-law - Karis. Älskar våra galna söndagar på The saint.



Rätt så ful bild, menmen, Jag & Karis på The Saint förra helgen.



Jag och min älskade Holly var på fotty förra helgen tror jag det var.
Vi hejar på FREEEEOOOO. 



Lite öl oxå!



Hon är jätte snygg. Förra helgen på The Saint. 


VI <3



Mina älskade älskade pojkvän. Finns ingen (förutom min älskade familj) jag älskar så mycket. <3




Min värdmamma har fyllt år förresten. Vi åkte och åt på en sea restaurang. Mycket gott.
Jag åt som förrätt laxtallrik. ( bara massa gravad lax typ). Sen till varmrätt åt jag dagens fångst.
Jätte god fisk med söt potatismos, och sen typ nån blandning med vitlök och något annat som "sås"..
Jätte gott var det, men man får ju inte mycket mat, dessutom är det svindyrt.
Men det ligger på en av de högsta höghusen här i Perth, och restaurangen snurrar runt så att man får se
all utsikt, perfekt. Efterrätt på det blev nån chokladnöt kaka med glass typ.

Jag gav min värd-mamma dessa fotona:



Jag fixade fotona, plus köpte ramar och tadaaa.. Finfint.
Jag gav henne även ett presentkort på Manikyr+pedikyr spa!. :) Snäll är jag.



Hmm, vad har jag mer att berätta.
Jobbar i helgen. Dock ringde nyss en från jobb, hon som fixar scheman osv, och
frågade om jag kunde jobba imorgon ( trodde redan jag gjorde det), så såklart svarade jag ja, imed jag redan bokat in att jag jobbar. 


Nu tycker jag att jag varit himlans duktig och skrivit ett fint inlägg.
Tvätten är färdig så ska hänga ut den, sen beger jag mig i jakt efter nya arbetsbyxor och lunch.
Sallad till lunch eftersom jag börjat min diet. Summer 2011, here I come.
Åt förresten frukt till frukost - haha, bra där. :)

Tjing. 


Kommentarer
Postat av: Holly

MEN HUR MYCKET TYCKER JAG OM DIG DAAAA? :) <3

2011-08-30 @ 05:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0