Det går för fort

Åh, jag hatar känslan av att det är helgdag, men dagen efter är det dax att återvända till jobb.
Så kände jag redan i Lördags. Lördag är min enda lediga dag i veckan, och redan då kände jag
att fan, jag vill inte att det ska bli söndag. Åh. 
Helgen har iallafall varit lugn och mysig. 
Mat och mys med älskling i Fredags. Fick efterlängtad massage och tv mysande.
Lördags jobbade han, jag färgade mitt hår igen. Åkte sen med Karis till shopping-centret.
Hem till älskling igen, mös, åkte hem till mig och fixade inför festen.
Älskling kollade footy'n.
Sen kom han och Holly till mig. Drack lite öl, åt god plocke mat. :)
Åkte sen hem till älskling och somnade. 
Hela söndagen bestod av att ligga i sängen och mysa. Dock var jag uppe och åt söndags-frukost. ;)
Jobb på kvällen men körde hem till älskling efteråt och sov! :D

Idag har jag bara sovit, åt frukost i sängen och kollade film.
Fixade i älsklings rum, bytade sängkläder, plockade in hans kläder i garderoben, diskade.
Tog taxi till tåget och åkte hem.
Har ätit lite lunch, sitter nu och ska fixa allt som jag lovat. Har bilder redo att lägga in ;)

Ikväll är det jobb igen, imorgon ledig och ny arbets intervju. :):)

VI HAR VARIT PÅ EN STOR INOMHUS LEKPLATS







VI HAR ÅKT OCH SIMMAT










VI HAR ÄVEN VARIT PÅ LEKPLATSEN







OCH TOALETTERNA PÅ SHOPPING-CENTRET




Nu har jag gjort vad jag lovat. Lagt ut bilder.
Jag är så dålig med min kamera så det är inte riktigt sant.

En god nyhet är att Corrin kanske börjar nytt jobb om 1-2 veckor,
vilket innebär att han tänker ta 1 veckas semester, vilket innebär att han och jag
tänker åka ner södnerut och ta in på hotell och gotta oss 2-3 nätter. :)
Ska bli så mysigt, och jag hoppas det blir av till helgen, eller nästa helg :)
WIHO.

Har även börjat söka lite efter billiga flygbiljetter hem, dock är det för tidigt att leta redan.
Men i början av October bokar vi våra ticket's hemmåt :D 
Ska bli så härligt att komma hem för en liten stund.

Snart skype med syrran, wiho.


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0