Då var det dax igen!

Tiden den springer iväg. Jag kan inte förstå vart alla dagar tar vägen.
Imorgon är Augusti slut och September börjar. Sommaren är på väg och jag är lycklig.

Jag jobbade natt igår. Jag är så trött idag. Undrar hur jag ska bli van att jobba natt sen Onsdag - Torsdag. Kommer vara döende. Kaffe, kaffe!.
Dock var det en lugn natt, ingenting att göra.

Sov hela dagen idag, sen blev det Ikea med älskling och åt "frukost" och handlade en ny garderob. 
Dock var det utkastade pengar då Karis sa att vi kan få hennes rum istället. Större + med eget badrum.
Så i helgen går flyttlastet. Ska byta rum, städa o rensa ut. Härligt. 

Jobb i helgen igen. Sen utbildning nästa vecka igen, + sista veckan jobb med ungarna.
Jobb 7 dagar i veckan just nu, menmen, det blir pengar. Får lön nu i veckan, efterlängtade pengar.

Jag har inte så jätte mycket att säga, jag är trött och minns inte om det var något jag ville ha sagt.
Jag ska in i duschen sen kommer jag däcka fett. 

Så jag säger godnatt.
Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0