You've got to show me love

So baby if you want me, you've got to show me love.



Fick låten på huvudet eftersom jag precis varit ute och sprungit
och lyssnade till den låten det sista jag gjorde innan jag stängde av.
Så. Halvtimme runt parken. Jag tippar på att ett varv är 700m kanske, kanske 800m. 
Det är en stor rundning, större än en löparbana hemma. Så ja, dubbelt är det nog.
Jag sprang 3 varv, alltså 2.4km. Nej, det tog inte en halvtimme, men efter jag sprungit
stretjade jag lite, sen gick jag ner på gräset och gjorde sit-ups och push-ups.
Känner mig duktig. Sen gick jag hem sista biten, allt detta tog en halvtimme, 35 minuter.
Så 3 varv tog kanske 15 minuter. Ja, ganska rättvis bedömning då jag faktiskt joggade, inte sprang.
Orkade inte det idag. =/

Jag gick inte upp förrän 12.30 idag. Var vaken till 3am, pratade med Milla.
Så hade bara hunnit stiga upp, äta frukost och sen tittade jag på film med lillan.
Toothfairy. Haha. Dö rolig och bra film, dessutom är Ryan Scheckler med i den filmen,
och han är inte lite snygg. Ni som sett "Life of Ryan" på MTV vet vem jag snackar om.

Nu har jag klunkat massa vatten och ska fixa varmvatten kraner i duschen
som har hoppat av. Haha, lyckat. Sen blir det en skön dusch och sen lite
snacks. Frukt står på schemat. Jag är duktig. Undviker gotter från och med nu.
Försöka iallafall.







Skål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0