Vänster. vänster, inte höger

Fin morgon. Vaknade av skrik. Jätte härligt. Älskar ungarna, men gud vad jag inte älskar dom när dom skriker på morgnarna. Herre jisses. Somnade givetvis om och gick upp mkt senare. Huvudvärk stod på schemat, men det botade jag med en kopp te och en macka ! :)

Gick ut och lade mig vid poolen en timme, sen kom Pauline hem och undrade om jag ville ut och köra. Vi pratade om det igår och bestämde att idag skulle vi "övningsköra". Måste säga att jag var nervös faktiskt.
Manuel bil, växelspaken på vänster hand, INTE höger. Tror även att blinkersen var på fel sida, vilken sida har vi den på hemma? Här har vi den iaf på höger handen. :)

Måste säga att det gick bra att köra, förutom ett misstag jag gjorde. Kan ni gissa vilket. Jag skulle svänga vänster. Där var noll bilar, alltså svängde jag ut på fel sida av vägen. Rätt sida för mig hemma i Sverige naturligtvis, men dock fel sida här. HAHA. Gick dock bra imed där inte var några bilar alls. Haha. Men gud vad jag skämdes.
Resten av vår tripp gick finemang, jag tänkte "vänster, vänster, vänster" hela tiden. Så det gick bra.
Att växla med fel hand känns weird, men även det gick utmärkt. En gång satte jag igång vindruttorkaren, vilket jag inte vet varför, men jag tror vi har vår blinkers på den sidan hemma ;P Haha. Enda förklaringen till det. 

Pauline visade mig en bra runda att springa. Det är runt en sjö, och att gå tar ca en timme, så springa kanske tar 40-45 ?! Så testa en dag då det inte är så himla varmt. Nu när det är varmt får det bli en tur på kvällen runt parken :)

Måste säga att det var himla kul att köra. :) 
Nu tänkte jag gå och äta vattenmelon, sen ska jag följa med dom till doktorn, mest för att vi ska åka in om kyrkogården där vi kan få syn på kängeros. :):)
Ingen kängero påkörd idag inte, sorry lillebror. 


Jag har fett med träningsvärk i mina överarmar idag. Från axeln och neråt. Fyför vad zumba verkligen tar på kroppen, dock älskar jag det och tänker fortsätta. Kanske en dag mer i veckan :)


Vattenmelonen kallar. Lovar, får jag syn på en kängero ska jag fota och visa er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0