Undanflykter?

Dagen har varit kanon. Jag har gjort allt det som jag skrev i föregående inlägg.
Wii dansat, somnat i fåtöljen, pressat ute i solen ( brände mig rätt rejält typ ), hämtat flickorna, varit på simning, käkat, vi har tittat på Brats film.
nu har jag precis lagt dom till rätta och nu sover dom. Vad jag nu ska göra vet jag inte.
Är trött, så kanske somnar jag med. Sätter kanske igång en film. :) Får se.

En sak jag nu har en känsla av. Det finns tjejer här som verkar vara väldigt bundna till varandra. Med det menar jag att dom är väldigt nära, och verkar inte vilja släppa in andra folk i deras umgänge. 
Verkar komma med alla möjliga olika förhinder för att inte kunna träffas. =/ Varför är det så?
Menar. Alla är vi i samma sits. Nytt land, nya "familjer", nya vänner, eller? Eftersom vi alla är i samma båt, borde man då inte vilja träffa nytt folk hela tiden? Jag vill det iallfall. 

Skulle ha träffat Amanda och hennes vänner ikväll, men eftersom jag jobbar blev det inte så. Hoppas på imorgon :)


Förövrigt saknar jag dig nått så frukansvärt. <3


Kommentarer
Postat av: Mia

Är det inte bara att skita i de där tjejerna då? Lär ju finnas massa andra som du kan lära känna istället? :)

2011-04-05 @ 08:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0