Sushi.

Då har det varit en chill dag.
Legat och kollat Glee tills familjen kom hem idag.
Föräldrarna drog vid 7 tiden och innan dess åt jag och kidsen pizza.
Nu får det vara slut på onyttigheterna. Bantning nästa !

Eftersom jag inte visste när föräldrarna kom hem igen så
gjorde jag inga planer på att dra ut senare heller,
vilket jag kunde ha gjort. Dom kom hem för 10 minuter sedan,
alltså 10.20pm.
Men nej, jag visste inte. Jag sitter nu nyduschad i pyjamas i sängen.
Dessutom om jag inte har sovplats i stan måste jag ta tåget hem vid 2.15 eller
betala taxi hem 50 dollar. Nejtack !
Ingen dricka heller, nej, en hemmakväll helt enkelt.
Känns inte lönt att stressa in nu. :( 
Mög, om jag bara hade vetat. 

Jag och barnen kollade nån barbie film som vanligt. Åt lite gottgott innan det var dax för sängen.
Vlev en snabb saga innan dom slocknade.
Pratade med min familj, då min bror fyller 18 år idag. 
En sak är jävligt ball.. Min bror fick present av min syster samtidigt som jag var på skype med dom.
Gissa vad?! Hon hade köpt EXAKT det jag ville köpa åt honom. Tur jag faktiskt inte gjorde det. Haha. 
Undrar om vi tänker lika eller vad. 

Jag skulle kunna göra vad som helst för lite sushi just nu. Sugen på att dra in till stan imorgon ;)
Får väl se. Inget planerat, allt kan hända.  :)


Mina fins syskon. Bilden tillägnar jag min lillebror som idag blir myndig, wow, hela 18 år :D 
Grattis lillebooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0