Städtant

Onsdag, vilket betyder att idag ska jag vara städtant.
Dock tar det inte så lång tid. Inte så mycket tycker jag.

Dock en bra morgon so far. Är trött som en gris, kunde inte somna inatt. Väldigt jobbigt. Haft 3 jobbiga nätter. Menmen.
Tänkte vänta på att tvätten ska bli klar, sen ska jag hänga upp den och sen ta en nap. Behöver iaf en timmes sömn just nu. Kanske ska gå och somna i fåtöljen ;)
Sen ska jag ta tag i städningen.
Har fortfarande träningsvärk. Men den tänkte jag bli av med ikväll, jogging står på schemat. Men inte förrän senare, för har en lång dag med både barnen, badning och matlagning. Idag blir det köttbullar, potatis och egen brunsås. Morötter, ärtor och broccoli :)
Tvätten tjuter att den är färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0