Sömnlös i Kingsley

Än en natt har jag sovit dåligt. Somnade efter 3am, var vaken vid 4.30am typ. 
Vaknade 7am igen. Sen typ varje timme, innan jag gick upp lite över 11am.
Jag är fruktansvärt trött, utamattad och frustrerad. Varför kan jag inte sova?
Jag är dö trött när jag lägger mig, men jag bara vänder och vrider mig hela tiden.
Får ingen ro alls. Vill inte heller börja ta sömntabletter och bli helt beroende av dom. =/
Måste få sova inatt.

När jag gick upp var familjen på väg ut, så jag hängde med dom. 
Vi fixade passfoton, skulle beställa möbler men affären var stängd
så vi åkte och handlade salami istället. Saknat mina salami/ost toast. 
Jag körde hem ifrån affären just bara för att hon ville se så jag kunde köra deras stora automatarbil ;)
Vilket jag såklart kan efter att ha bott i USA. 
Så köra flickorna deras första simlektion nu efter lovet för P jobbar sent. 

Kom hem, åt lunch. Gick ut och lade mig i solstolen med musik i högtalarna.
Somnade typ där så nu när solen gått bakot huset gick jag in.
Ska ta en liten nap tänkte jag. Sen prata med mamma.
Sen måste jag packa inför imorgon, bada ungarna, och somna tidigt. Hoppas jag.
Vi beger oss lite innan 9am imorgon bitti. Sen har jag inte internet på en vecka, så kan tyvärr inte uppdatera.
Sorry. Men bilder och uppdatering kommer när jag är hemma igen. 


Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0