Snart är jag hemma

Tiden går skit fort. Jag kan inte förstå vart den tar vägen. Veckans alla dagar , känns som en dag. 
Imorgon har jag varit här i 3 veckor. Vart har den tiden tagit vägen. Känns som kanske en vecka. Haha.
Naj, alldeles för fort går det. Snart är jag hemma igen, vips så är jag tillbaka.


Vädret har gått från att vara 30+ till att vara 20+ istället. Det är ganska skönt, för det är en härlig "värme". 
Dock kan jag fortfarande sola, så förhoppninsgvis blir det lite av det i veckan. Ska vara varmt mellan Torsdag-Söndag tror jag det var. 27+ . Det duger. 

Utgången igår har fått stora men på mina fötter. Men det ska jag lös genom att träna zumba imorgon. Haha.
Jag ska trotsa det onda. Inte nog med det så skar jag mig i fingret idag. Ganska så hårt faktiskt. Blod är vad jag varit med om denna helg. Inte min helg helt enkelt. :(

Imorgon ska jag även fixa proof of age card. Så kallat ID, så att jag slipper gå runt med mitt pass hela tiden. Känns inte direkt tryggt. Vill även lämna in CV till några ställen. :) Sen ska jag försöka hinna med att åka in till stan och träffa Sophia. 
Tisdag har jag planer på att sticka till Ikea en stund. Jobbar Tisdag, men under tiden ungarna är i skolan :)
Får se vad som händer i veckan. :):)



Idag saknar jag min mamma. Kärlek till dig. <3

Kommentarer
Postat av: Erika Phexell

snart skypetime !!! love u o saknar dig med!!!

2011-04-11 @ 09:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0