Smider planer !

Sitter och smider planer. Det går as bra. Har planer för resten av året och början av nästa år. Eller ja, egentligen hela nästa år också. Tänker inte riktigt avslöja någonting, för jag måste fixa och ha mig innan dessa planer fastställs. En av dom sakerna är JOBBA JOBBA JOBBBAAAA. Måste ha mer jobb, mer pengar och absolut spara spara. Oavsett hur länge jag stannar här, kommer jag aldrig komma hem utan mer jobb. Alla pengar går åt shopping och utgång typ, så därför mer jobb = mer pengar = spara. Bra va? 


Idag var en bra dag. Som jag sa innan så städade jag och sen chillade. Vi käkade lunch sen satte jag igång med bakning. Bakade en morotskaka, dock växte den inte så mycket, men nästa gång så. Jätte god var den iallafall. :)
Sen hade tjejerna lite "tyst tid" så dom satte igång en film och en av dom somnade. 
Jag och Alicia och Hayley spelade sen spel innan jag upptcäkte hur mycket klockan var. Fick kasta in en efter en i duschen, snabb dusch med hårtvätt. Kaste ut dom igen, på med pyjamas och börja laga mat. 
Korvstroganoff blev det idag. :) Min favvo hemma typ. 
Blev väldigt gott och som vanligt uppskattade dom det väldigt. Kulkul. 

Sitter nu i tv rummet, tittar på något tråkigt på tv med datorn i knät. Ska snart gå och fixa en kopp tee, och ta en bit morotskaka med glass ;) Gott va? :) Åh criminal minds är på nu. ;D

Imorgon får jag lite sovmorgon. Skönt. vet inte vad vi ska göra imorgon, men det blir säkert ut och leka, cykla och ha oss. :) Hoppas på fint väder, tror dock det ska vara lite muligt. Men det går väl de med.

Nu är det teedax.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0