Skrattretande ....

trött.. Jag kan inte hålla mig vaken mer snart. Fruktansvärt. 
Precis käkat. God lammfile eller vad man ska kalla det. Gnaga på ben o sånt som jag älskar :D Mumma.
Grillspett med svamp och röd paprika. Så gott. Broccoli :)

Var så trött imorse. Somnade en timme efter jag hade lämnar barnen. Sen var det dax att gå upp och fixa sig innan jag cyklade till tågstationen och tog tåget till stan. Mysig dag där med Sophia. Vi käkade lunch på torget, strosade runt, gick i affärer. :)   Sen fick jag åka hem och hämta barn. Turen hem på cykeln var jobbig, lite mkt uppförsbackar tyckte jag. Haha. 

Sen gjorde jag inte mycket. Datorn, snackade med syrran. Började kolla en film. Streetdance. Tydligen en Engelsk film (brittiska) om streetdance. Bra än så länge :) Alltid snyggingar med i dom filmerna ;)

Funderar på att åka och shoppa imorgon. Behöver nya skor, kanske någon tröja.
Imorgon blir det utgång. :) Mycket trevligt. Ser jag fram emot. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kallar sängen med film :) Tidigt får det bli idag innan jag crashar..
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0