Påsklov

Fina Söndag. Trodde jag. Kom upp vid 11 tiden och det var inte soligt ute. Vart har den tagit vägen?
Tydligen regnade det lite smått imorse. Solen kommer och går. Det är dock 27+ ute, men väldigt humidity. Stavas det så? Väldigt konstigt väder. Don't like. 

När jag kom upp luktade det underbart där ute i köket. Pauline har bakat en finfin chokladkaka. :) Ser mumsigt ut.
Dessutom gjorde hon lunch, köttbullar och pommes typ. Så ingen frukost för mig, hoppade på lunchen direkt.
Lika bra. 

Jag borde gå och städa golvet, vilket jag gör en dag varje helg, men jag orkar inte. Jag ska göra det, vet bara inte när. Väntar kanske tills det är fotboll, så stänger jag in dom i ett rum, så kan jag fixa golven. Det tycker jag låter som en ide. :) 

Igår var som sagt en mysig kväll. Hade inte ork för mycket mer än film, åt mig tjock och storknade tidigt, ja när vi kom hem. Mycket skönt var det. Vad händer i veckan. Jag är som sagt ledig nu Måndag och Tisdag. Vet inte om jag ska till zumban för Pauline har "brutit" tån. Ont gör den iallafall och hon kan inte ha skor på sig. Får se om jag går dit själv, kanske jag gör. Sen ska vi kanske kolla tatuerare igen. Wiho. Jag ska en av dagarna söka jobb.
Sen från och med Onsdag har jag ungarna hela dagarna för dom går på påsklov. Alltså hoppas jag på fint väder.
Då ska vi ut i parken och leka, vi ska bada i poolen, cykla, pyssla inomhus, städa huset, baka en morotskaka. 
Laga mat m.m. Vi ska ha en bra vecka. Ser jag fram emot, behöver inte gå upp 7 för att fixa kidsen. ;)

Bilder kommer senare idag från discot. Jag orkar inte nu. Jag är lite lat för tillfället. Senare idag ska jag även ut och springa. Japp japp, det är ett måste. Jag sprang inte i Fredags när jag sa jag skulle det, istället cyklade jag till och fram stationen, det fick räcka. Och kan ju tillägga att jag hade ont mellan benen efter det. HAHA.
Sadels är smal och skaver finfint mellan mina legs. Ajja, det har gått över.

Nu ska jag kolla alla igredienser till min morotskaka. HajKaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0