PÅSK

Eftersom det är röd dag så är alla lediga. Inklusive jag. Tror jag iaf ! :)
Sov till 9.30 innan jag bestämde mig för att gå upp. Åt frukost, sen tog jag fram damsugaren. Såg ut som F A N rent ut sagt efter ungarnas påhitt om att göra en bil igår av kartonger m.m. ;P

Jag och Pauline har suttit och skrivit "clues" till ungarnas påskäggs jakt. Dom brukar inte göra så, men eftersom vi alltid gjorde det när vi var små, så gör vi det detta året :D Himla kul. Dom har kanske 10 stycken att följa :) Den stora skatten hittar dom i min garderob. ;)

Hörde för en stund sen små viskningar här utanför mitt rum en bit bort, sen kom barnen och sa att jag hade en påskpresent att hitta. Bara till att börja leta, men jag fick veta att den är i lekrummet . Haha. Ser ut som en bomb landat där precis, lite så att röken fortfarande finns kvar. Men jag gick rakt på fällan, och i tältet hittade jag min påskpresent. Ett ägg, men olika lager choklad. Ser så gott ut, så det ska jag smaska på lite senare idag/ikväll. 

Klockan börjar bli mycket. Tror folket kommer vid 11 tiden eller så. Måste gå och sätta på mig en liten mask innan dess. Typ mascara bara.

Btw. Igår. Jag lade mig precis i sängen, hade borstat tänderna oxå hör jag utanför dörren viskande " Are you asleep?". Nej, hon kunde komma in svarade jag och då sa hon att dom köpt glass. Typ mjukglass med massor av chokladsås. :) Så jag gick upp igen och åt glass för andra gången den kvällen ;) Muhaha. Dock var där inget Grey's på tv igår för Futty'n var på. Alltså, Aussie fotboll.. :) 


Nu måste jag kila. Bilder kommer nog senare, vad tyckte ni förresten om bilderna från igår? :)

Puss på er, och glad påsk. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0