Över 60 dagar utan regn


Jag kan lova er att jag frös imorse när jag vaknade.
Det var kallt. Mitt fönster stod öppet, och ute var det inte mer än 16 grader. Brrr.
Jag tog på mig, tro det eller ej, jeans och hoodtröja. Finns inget skönare när det är kallt. =/ 
Pauline skrattade åt mig när jag kom upp. Så kallt var det väl ändå inte sa hon, men jo, det var ganska kallt.

Morgonen var finemang. Blev påklädnings, frukost i himla god tid, vilket vi gillar. 
Vilket även betyder att tjejerna hade tid att faktiskt göra annat imorse, som tex leta fram regnkläder.
För under tiden vi satt och åt frukost så började det spöregna. Och allt detta ståhej slutade med att tjejerna såg ut såhär :






Hur söat är inte deras regnkappor? 








Måste ju säga att tjejerna är extra söta när dom är såhär påklädda. 
Eftersom det regnar här så sällan så är det jätte skönt med regn. :) Jag gillar't.
Svalt och skönt ute. Perfekt för en joggingtur, MEN det regnar rätt mycket när det väl regnar. Får se om det blir en tur senare när det slutat och att jag är säker på att det inte tänker börja igen. 
Rätt sugen på att göra ingenting idag. Sitta i fåtöljen, titta film och dricka tee. 
Mysdag helt enkelt. 


Kommentarer
Postat av: Erika Phexell

Gud så fiiina regnkläder!! Finns de i vuxenstorlek, jag vill ha!!!! puss ps flickorna är jättesöta!

2011-04-07 @ 09:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0